Snart kommer Enzo!

På måndag är det meningen att vi ska hämta hem Enzo till oss! Jag är riktigt spänd på det! Ska bli jättekul. Han ska veterinärbesiktas och sen ska vi skriva papper och efter det är han vår. Ser fram emot det som attan!

Jag har läst en del om ungstaffen Svea som försvann i Göteborg. Det finns antagligen ett skäl till att hon hade det namnet kan jag säga. Men kul för hunden att hon är tillbaka hos hussen sin i alla fall.

Jenny kommer att sluta på Änggårdens hunddagis i samma veva också. Hela vårt övertagande av Enzo bygger ju på att de två ska gå i miniflock med varandra om dagarna, och vi skulle aldrig ha råd att ha honom också på dagis.

Om sjorovarskeppet

Jag heter Nicklas och är förste maskinist och lättmatros på Sjörövarskeppet. Kapten och förstestyrman är min fru, Sandra. Kapten, med osviklig auktoritet och rädsla för pipleksaker är vår staffordshire bullterrier, Sjörövar-Jenny!
Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

